0707 67 91 10 resor@avalonskolan.se

Gudinneresa 12-19 april 2023

Upplev gudinne/kvinno kraften i Glastonbury

Känner du dig dragen till  Glastonbury –Avalon och att få veta mer om de Keltiska gudinnorna, göra guidade meditationer, delta i ceremonier och besöka heliga kraftplatser.

Då har du möjlighet att följa med till Glastonbury Avalon jordens hjärtchakra.

Tänk att få vara en hel vecka tillsammans på denna magiska plats som är en samlingspunkt för andliga sökare och är jordens hjärtchakra.

Vi gör meditationer på kraftplatser så att du kan känna och ta del av energin på platsen.

Vi gör meditationer med de Keltiska gudinnorna.

Vi gör ceremonier med gudinnan och under vår vistelse är det fullmåne
vilket gör det möjligt att få extra mycket kraft i de ceremonier som vi gör tillsammans.

Vi kommer att göra ceremonier för att stärka oss själva.

Vi gör ceremonier för att rena oss och släppa taget om gammalt.

Vi gör ceremoni för att atrahera nytt och det vi önskar i vårt liv.

Vi vandrar upp till The Tor som enligt legenden är gudinnans vänstra bröst.

Vi besöker The Abbey som är ett gammalt kloster från 700 talet.

Under 1100 talet förknippas klosteret med Kung Atrthur, en koppling som främjas av medeltida munkar som hävdade att Glastonbury var Avalon.

Vi besöker Chalie wells, den heliga trädgården som är skapad efter de 7 chakrana.
Enligt legenden sägs det att den heliga graalen ska vara gömd här.

Vi besöker vita källan och vi har privat tid i den så att vi kan göra en ceremoni tillsammans.

Här finns även en stund och tillfälle för dig som vill att ”bada” eller ta ett heligt dopp.

Förutom besök på kraftplatser så kommer vi att tillbringa tid tillsammans i The Goddess house och Goddess Tempel.

Vi bor i centrala Glastonbury som har allt att önska om du är intresserad av stenar, kristaller, änglar, gudinnor, magi, örter, oracel/tarot kort och mycket mycket mer.

Du behöver inte gått någon kurs eller ha någon kunskap om gudinnan eller ceremonier.
Det viktiga är att du känner dig dragen och känner inom dig att detta känns rätt för dig.

Denna veckan är för dig som är nyfiken och vill upptäcka och lära känna gudinnan inom dig själv men även utanför dig.

Övrigt om resan

Tider:

12-19 april 2023

Detta ingår i resan:

Boende 7 nätter

Inträde/utflykter och vistelse i Goddess house och Goddess temple.

Guidning, mediationer, ceremonier och samvaro.

Pris:

Från 8.900:-

Deltagarna ansvarar själva för att ha giltigt pass och tillbörlig försäkring.

(med reservation för större valutaförändring)

(Om företag skall faktureras tillkommer en kostnad på 25%)

Flyg:

Flyg bokar du själv mellan Sverige och England
Vi hjälper gärna till med förslag.

Boende:

Det finns 2 olika alternativ på boende:

2 bädds/dubbel rum Inn Glastonbury 8.900:-
Enkelrum Inn Glastonbury 11.600

På Inn Glastonbury kan du själv laga mat, det finns pentry i varje rum

Länk till boendet:

Inn Glastonbury

mail: resor@avalonskolan.se
Mobil Helena: 0707-67 91 10

Guidning ceremonier, mediationer och träffar med Avalonprästinnan – Helena Öhrström.

Helena är utbildad Avalonprästinna i Glastonbury.

Har gjort drygt 30 resor till Glastonbury både tillsammans med sin man där de tagit med sig grupper men även själv för bl.a. att utbilda sig till Avalonprästinna och Drak ryttare.

Du hittar hennes mycket omtyckta mediationer på Youtube under Avalonskolan.

Helena har skrivit 2 böcker som heter Fredsmedelande från Plejaderna och Kvinnors magiska kraft.

Det blir en vecka fylld av kvinnokraft, magiska stunder och kärlekskraft tillsammans med gudinnan.

Ser fram emot att ses på resan till Avalon

+ 46 707 67 91 10
resor@avalonskolan.se